Ulotki reklamowe
Bardzo popularną formą reklamy jest tzw. ulotka reklamowa. Najczęściej ma
ona postać zadrukowanej kartki papieru małego formatu (nie przekracza A4).
Niski koszt wykonania i łatwość dystrybucji czyni z ulotki ważne narzędzie
reklamowe.
Drukujemy ulotki na różnych podłożach. Najczęściej wykorzystywany jest papier
kredowy 135-150 g. Ulotki jedno- i dwukolorowe jednostronne drukuje się często
na papierze offsetowym 80-90 g.
Katalogi
Katalog służy prezentacji produktów firmy. Zawiera dane techniczne
produktów, czasem również ceny. Ze względu na częste zmiany i większe nakłady,
środek katalogu zazwyczaj jest jednokolorowy, wydrukowany na papierze
offsetowym. Atrakcyjności dodaje kolorowa okładka.
Foldery reklamowe
Więcej informacji o firmie, produkcie zawiera folder reklamowy. Jest to
składany barwny druk reklamowy zawierający większą ilość stron (4-16), z
okładką miękką lub twardą. Najczęściej stosowane są kartki A4 zszywane,
sklejane lub złożone bez mocowań.
Folder jest materiałem prezentacyjnym. Zawiera ogólne informacje bez szczegółów
technicznych. Jest doskonałym materiałem reklamowym na przeróżne targi,
wystawy. Podnosi prestiż firmy.
Plakaty
Przykładem nośnika reklamy zewnętrznej jest plakat reklamowy. Rozwieszony
w specjalnie wydzielonych i dobrze widocznych miejscach propaguje wydarzenia
kulturalne i społeczne, informuje o promocjach. Jest też zasadniczym
narzędziem prowadzenia kampanii wyborczych.
_______________________________________________
Oraz wiele innych ofert. Jeśli nie ma wyżej wymienionej oferty,
która by Państwa interesowała prosimy o kontakt. Postaramy się dostosować do
Państwa potrzeb.
_______________________________________________